Pintem rajoles al pati

1r d’ESO

Aquest trimestre els nois i noies de 1r d’ESO hem fet un projecte en el que hem treballat conjuntament les àrees de plàstica i matemàtiques es deia CATIFES DE CIMENT. Des de plàstica vam treballar les rajoles hidràuliques, des del disseny de rajoles fins a la seva elaboració. Des de matemàtiques hem estat treballant la geometria i el dibuix geomètric i també vam fer una sortida a la biblioteca de Vilassar de Dalt on tenen un paviment de rajoles hidràuliques excepcioonal per la seva varietat. El projecte ha finalitzat amb el disseny, per part de cada alumne de la seva rajola que hem pintat en un dels murs del pati de l’escola de dalt.

Ha quedat “xulíssim” i volem felicitar de veritat a tots els nois i noies de 1r per la gran feina que han fet!!!

Enhorabona a tots i totes!