“EL MAR QUE VOLEM” 1r PREMI DE LA RUA DE CARNAVAL

Enguany ha tornat de nou la Rua de Carnaval de Premià de Mar després de dos anys sense rua.  Ha estat una rua amb gran èxit de participació amb la presència de 12 comparses.

Les famílies de l’Escola El Pilar han participat de nou amb una comparsa inscrita sota el lema:  El mar que volem.

La comparsa de l’escola ha inundat els carrers de Premià amb un gran nombre de participants i amb la nostra fantàstica  banda de tambors formada per alumnes de 3r i 4t d’ESO que amb gran energia ha amenitzat el recorregut.  Disfresses diferents amb gran combinació de colors han estat la millor imatge d’aquest mar que volem totes i tots.

L’entusiasme, l’alegria i les ganes de passar-s’ho bé han estat la constant al llarg de la rua que s’ha fet  al llarg de la Gran Via de Lluís Companys, entre les places de Joan Coromines i la dels Països Catalans

Manifestar la gran feina d’equip i  de cohesió de les nostres famílies que han tornat una vegada més a fer visibles les seves ganes de comunitat, de creativitat i grans dosis de treball i esforç per tirar endavant una proposta com aquesta i que s’ha vist recompensada pel reconeixement de la seva tasca amb el primer premi.

En resum, un gran èxit per a aquesta celebració que ha demostrat, una vegada més, la creativitat, l’alegria i la unió que caracteritzen l’Escola El Pilar de Premià de Mar.

FELICITATS  A TOTHOM QUE HO HA FET POSSIBLE!!!