CARNAVAL EL PILAR

El passat divendres 17 de febrer, es va celebrar el Carnaval de l’Escola El Pilar.  Una animada rua amb tots els alumnes des d’Infantil 3 anys a 4t d’ESO, professors i personal de l’escola van sortir al carrer per desfilar disfressats i aportant la seva energia i entusiasme.  No cal oblidar les famílies que amb el seu caliu van acompanyar la rua des del principi i fins al final del recorregut.

La temàtica triada per a aquest Carnaval va ser les etapes de la història, d’aquesta manera va esdevenir el carnaval més històric de tot els temps de l’escola El Pilar, fent un recorregut per diferents èpoques i civilitzacions des de la prehistòria fins a l’era futurista.   Totes les èpoques van estar representades amb detalls i color.

Així, envoltats de prehistòrics, egipcis, romans, cavallers, mosqueters, asteques i otomans i amb moltes ganes de passar-ho bé i fer gresca, la rua que va sortir de l’escola d’infantil i primària va recórrer diferents carrers del poble on els espectadors van poder gaudir dels originals vestits i les coreografies preparades pels alumnes.

La música i les rialles van ser les grans protagonistes d’aquesta festa de Carnaval que va reunir tota la comunitat educativa de l’Escola El Pilar.

A més a més, una de les sorpreses de la rua va ser la banda dels timbals, formada per alumnes de 3r i 4t d’ESO. Amb una actuació espectacular, van donar ritme a la desfilada amb els seus timbals i van aconseguir animar encara més als espectadors que els van acompanyar fins al poliesportiu municipal, on es va realitzar la festa final del Carnaval amb música i balls dels diferents cursos.

En definitiva, una gran festa que va omplir de color, música i alegria els carrers de Premià de Mar!