PROJECTE IOT MARESME

Els alumnes de 4t d’ESO participen en el projecte IOT MARESME.
Aquest projecte neix de la voluntat de crear i compartir coneixement en xarxa i, per això, hi participen 4 centres del Maresme: El Pilar (Premià de Mar), El Turó (Mataró), GEM (Mataró) i Sant Jordi (Vilassar de… Llegeix més»

FESTIVAL DE CURTMETRATGES

Els alumnes de 6è  som a punt de tancar la nostra segona aventura: el nostre projecte sobre la pubertat, que ha tingut com a objectiu fer un festival de curtmetratges sobre aquesta etapa de la vida que ara comencem. Interessant, oi?
Us convidarem a veure’ls més… Llegeix més»

El DENIP A L’ESCOLA

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (o el seu acrònim DENIP), fou fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal i és una iniciativa d’Educació No-violenta i Pacificadora
Es practica a escoles de tot el món, és el dia 30 de gener perquè… Llegeix més»

ROBIN HOOD

Aquest matí, els alumnes del cicle superior,hem pogut treballar l’anglès d’una manera diferent: hem anat a L’Amistat per assistir a una representació teatral de “Robin Hood”, tota en anglès. Hem passat una estona divertida veient com Robin Hood vencia amb enginy l’avariciós… Llegeix més»

EL REGAL BLAU

Els alumnes de 6è estem treballant els Drets dels Infants. En el marc d’aquest treball, hem entrat a la web de la UNICEF; on hem trobat una iniciativa que ha interessat molt als alumnes de sisè: el regal blau.
Consisteix en fer un regal solidari, a… Llegeix més»

LA SETMANA DE LA PAU

Coincidint amb la setmana del DENIP a l’escola celebrem la setmana de la Pau.
Aquest any l’eix de la setmana seran els Drets dels Infants.  Cada un dels cursos treballarà diferents aspectes relacionats amb aquest tema i incidiran també  en cançons, poemes i contes de… Llegeix més»