Associació de Famílies d’Alumnes

QUI SOM?

L’AFA som una associació, sense ànim de lucre, de l’escola. Som membres de famílies que voluntàriament treballem donant suport a la tasca educativa del centre i ajudant a organitzar activitats paral·leles  per completar el currículum dels nostres fills/es.

El nostre objectiu és fomentar la cohesió entre les famílies de l’escola, la participació a la vida del centre i crear espais de reflexió.

El passat dimecres, 15 de desembre de 2021 es va donar per constituïda la nova junta de l’AMPA que està formada per les següents persones:

• Presidenta: Magda Franquesa
  • Vicepresident: Alberto Izquierdo
  • Tresoreria: Mireia Vázquez
  • Secretària: Lurdes Martínez
  • Representant en el Consell Escolar i Municipal: Magda Franquesa

I els/les vocals:

• Àngel Luis,
  • Núria García
  • Sara Pérez
  • Patrícia García

La Junta compta amb la col·laboració d’un membre de la titularitat de l’escola, i la participació si s’escau d’un membre de l’equip directiu.

La nova Junta vol convidar-vos a totes el pares i martes a participar en l’AFA.  Necessitem de les vostres idees, del vostre suport, de les vostres aportacions,…

Podeu participar a les reunions que fem quinzenals, ara per video-conferència o com sempre que vulgueu a través del correu afa@escolaelpilar.com. Tota aportació serà sempre ben rebuda.

Segur que entre tots i totes aconseguirem arribar més lluny.

Informeu-vos i animeu-vos, us esperem!