Bon Nadal! Bon 2022!

Des d’aquestes línies, volem felicitar a tota la comunitat educativa per la feina feta: alumnes, famílies, personal docent i no docent. A tots sense excepció, perquè millor o pitjor, tots ens hem tornat a adaptar a una situació que cada vegada resulta més complexa. El desgast general és evident; així i tot, hem tirat endavant procurant posar bona cara a les incomoditats i a la desil·lusió que s’ha apoderat de tots en algun moment o altre. I ens estem queixant poc, la qual cosa ens demostra que quan cal, sabem estar units davant les adversitats.

Des de l’escola, us volem convidar a no caure en el desencís. Només podem desitjar molts ànims i molta força a tothom. Tant de bo la salut ens permeti poder gaudir d’uns dies de descans amb les persones que més estimem encara que no sigui possible fer totes les activitats que teníem programades.

BON NADAL a tothom i que la salut i la prudència us acompanyin a tots aquests dies tan familiars