MARIA TERESA DE CALCUTA

El  dilluns dia 9 de març, la nostra escola va celebrar el dia internacional de la dona treballadora. Va ser una jornada molt interessant i emotiva, on cada classe va exposar als alumnes d’altres cursos, el projecte que prèviament havia treballat per grups a la seva aula.

Aquest projecte feia referència a una dona important de la  història de la humanitat. La nostra classe va triar la figura de Maria Teresa de Calcuta. Alguns de nosaltres no havíem sentit parlar mai d’ella i, ara podem dir que estem contents perquè hem après molt. Després d’haver fet un gran  treball d’investigació, ens hem adonat de la gran importància que aquesta dona ha significat per la humanitat.

Maria Teresa, monja catòlica d’origen Albanès, ha estat un gran exemple d’amor i sacrifici en vers als altres. Ella ho va deixar tot per ajudar als més necessitats i, es va saber envoltar de persones que creien en la seva missió. Va fundar la congregació de les Missioneres de la Caritat a la ciutat de Calcuta. Va ser aquí, on va fer una gran tasca humanitària, sempre al costat dels més pobres i dels més necessitats.

El 19 d’octubre de l’any 2003, va ser beatificada pel papa Joan Pau II

Els alumnes de sisè b