Descobrint Tarragona amb l’mEduTarraco

Els alumnes de Sisè han participat aquesta setmana en l’mEduTarraco, un projecte que és una iniciativa dels Serveis Territorials de Tarragona i que es desenvolupa en el marc del Mobile History Map (MHM) del programa mSchools. El MHM es basa en la creació col·lectiva de continguts geolocalitzats mitjançant l’ús de tecnologia mòbil.

L’objectiu bàsic de l’mEduTarraco és que els alumnes aprenguin a utilitzar els dispositius mòbils per orientar-se i localitzar qualsevol punt de la ciutat de Tarragona de manera totalment autònoma tot emprant diversos tipus d’habilitats i destreses, aprenent a aprendre i assolint un gran nombre de competències cooperativament, de forma lúdica. A més a més, han pogut conèixer indrets destacats de Tarragona i pinzellades de la seva història. L’experiència ha estat molt enriquidora i satisfactòria per al nostre alumnat.

Un dels grups participants, a les escales de la catedral de Tarragona.

Un altre grup de participants de l’Escola Marià Forrtuny, a la Plaça dels Sedassos

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *