Activitat cerc@caselles

Els alumnes de 5è de la nostra escola, aquesta setmana han treballat la competència ciutadana participant en l’activitat cerc@caselles, organitzada per l’ajuntament de Reus.

L’activitat consistia en una gimcana per diferents carrers de la nostra ciutat amb la finalitat de conèixer l’obra de Pere Caselles, arquitecte modernista  reusenc, ja què aquest any és ” l’Any Caselles”.

Ha estat una activitat molt bonica i curiosa i els alumnes van rebre un obsequi de mans de l’alcalde per la seva participació.

Els nens i nenes de 5è  han descobert de manera lúdica molts encants de la seva ciutat. Cliqueu aquí si voleu veure més imatges.