VISITEM ELS INSTITUTS GAUDÍ I ROSETA MAURI!!

Els alumnes de cinquè vam anar a visitar els instituts Roseta Mauri i Gaudí. L’objectiu de la visita era conèixer els instituts que porten el nom de les nostres classes.

Fou una visita molt interessant, ja que ens va permetre veure de primera mà el treball que es fa en les seves aules.

Al Roseta Mauri, ens mostraren el seu laboratori. Allí veiérem com els alumnes feien experiments.

Al Gaudí, vam descobrir que tenen un magnífic museu de ciències naturals on vam veure animals dissecats.

Estem  molt contents de la bona rebuda que ens feren als dos instituts per part dels mestres i de l’equip directiu.

També vam poder gaudir de l’ arribada de la tardor, recollint fulles de la Boca de la Mina.

Va ser molt divertit!

Els alumnes de cinquè.