Sortida Nadalenca!

El passat 15 de desembre els nens de 2n de primària vam anar a veure les paradetes de Nadal a la plaça Mercadal. També vam poder anar a veure l’exposició de “Tiós” i el pessebre al Pallol. Ens ho vam passar d’allò més bé!

Si cliqueu a la fotografia podreu veure tot l’àlbum.

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut