El taller d’en Peret Ganxet

Els alumnes de 4t de la nostra escola han rebut la Carme Bigorra i el Marc Díez, autora i il.lustrador d’en Peret Ganxet.

Què …qui és en Peret Ganxet? És un petit heroi que sota la figura d’un nen vol donar a conèixer de manera divertida, el Reus actual, als petits, encara que passa per situacions força complicades algunes vegades.

La Carme ens ha explicat com va sorgir la idea d’escriure el primer llibre de la col.lecció d’en Peret Ganxet: “La desaparició de l’estàtua”. La col.leció es basa en reculls d’estudis històrics de la nostra ciutat fets als anys 50, amb la finalitat de tenir un element propi reusenc: un nen.

I el Marc, l’il.lustrador, ens ha embadalit relacionant el menjar amb la forma i la manera d’elaborar els seus personatges. Ha sigut genial!

Tot plegat ha estat molt interessant, ho podeu comprovar clicant aquí.

Els alumnes de 4t hem volgut ser ” Perets Ganxets ” i hem fet la sortida  pel recorregut  del primer llibre. Aquí us deixem una mostra de com ens ho vam passar.

AAAh! però properament us seguirem informant de més novetats sobre aquest personatge, ja que en Peret ens té atrapats!.