IX CROS MARIÀ FORTUNY

El 12 de maig de 2017 l’escola va organitzar el novè cros. La prova es va disputar sobre un recorregut tancat al mateix pati de l’escola, on una volta del circuit equival a uns 400 metres.

Varen participar tots els alumnes de l’escola, des del més petit amb mitja volta de circuit, al més gran amb dues voltes. Fins i tot els mestres més agosarats van fer un tomb al circuit. Quina sorpresa!

IMG_6458

Va ser un matí esportiu molt divertit, on tots vam poder fer esport. I practicar hàbits saludables.

El cros de l’escola és una cursa on tothom guanya i ningú perd!

(Per veure més fotografies clica sobre de la imatge).

Volem donar les gràcies a les empreses col·laboradores que van fer possible l’esdeveniment:

420_Wala_logo logo-virginias New_mcdonalds_red_logophoto-mag-318745283