FEM PANELLETS

Els nens i nenes de P3 hem fet panellets a la classe. Ho hem passat molt bé posant tots els ingredients i fent les boletes, és molt divertit.

Ens han quedat uns panellets boníssims!!

Si voleu veure més fotos de com vam fer els panellets cliqueu damunt d’ aquesta fototgrafia.

fem-panellets-18a

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut