Expressió escrita a 3r: El còmic

Els alumnes de 3r de l’escola s’ho estan passant d’allò més bé, alhora que aprenen moltes coses que desconeixien dels còmics.

Han practicat molt amb les expressions de la cara dels personatges, els símbols gràfics, les línies cinètiques, les bafarades, les onomatopeies, etc.

El seu treball final és una tira còmica de 5 vinyetes on inclouen tots els elements treballats. Ho han de planificar per a que els hi surti molt bé.

Us deixem el dossier que estan treballant a la classe per si el voleu imprimir i aprendre’n també.

Si voleu veure algunes fotos d’alguns moments de les classes, cliqueu la següent imatge: 04

Una aplicació que vam veure a l’ordinador per entendre com es planifica una historieta va ser Dvolver Moviemaker. Els alumnes l’han demanat per poder-la fer a casa. A veure quines vinyetes més divertides els hi sortiran.