Contes intercicles

Aprendre a llegir és una tasca complicada però alhora divertida i emocionant. Els nens i nenes de segon anem a explicar contes als més petits els dijous per la tarda. Ells gaudeixen de les nostres històries i nosaltres llegim cada dia una mica millor.

Us deixem un enllaç a l’assaig del conte: “La cigala i la formiga”. En aquesta ocasió hem d’agrair l’ajuda que ens ha donat en Josep Pineda, mestre de l’escola.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut