Arrenca la 37a Olimpíada Escolar Reus 2019

Aquest divendres s’ha celebrat la inauguració de la 37a Olimpíada Escolar Reus 2019, que es desenvoluparà fins al 29 de març. El Pavelló Olímpic ha estat l’escenari d’aquest acte on s’ha encès el pebeter, s’ha fet el jurament dels esportistes i s’ha hissat la bandera olímpica.

Ara, durant les properes tres setmanes, nombrosos esportistes de categoria benjamí i aleví de les escoles de Reus, el Baix Camp i rodalies competiran intentant realitzar un bon paper i, si és possible, aspirant a penjar-se una de les preuades medalles.

L’Escola Marià Fortuny, que ha estat representada en aquest acte d’inauguració pels alumnes de cinquè José María Ramos i Maryam el Kaddouri com a capitans de l’escola realitzant, respectivament, un dels relleus i la hissada de la bandera olímpica, tornarà a competir un any més en aquest certamen, fent-ho en les modalitats d’atletisme, tennis taula i escacs.

Tots els capitans dde les escoles participants, a l’escenari

Relleu de la torxa olímpica amb el Jose María Ramos -dreta-, alumne de l’escola.