Fem més verda l’escola

Els alumnes de Sisè B han començat a trasplantar flors i plantes comprades en un hivernacle per poder fer un entorn d’escola més agradable i engrescador, en una de les iniciatives sorgides arran del projecte Magnet per millorar el funcionament i la qualitat de l’escola.

L’activitat, tot coincidint amb l’arribada ben aviat de la primavera, permetrà als alumnes aprendre què necessita una planta per poder viure, ja que intervindran en tot el procés de sembra i manteniment.

Aquestes torretes s’aniran repartint per tota l’escola per millorar l’impacte visual dels passadissos, al mateix temps que serviran per poder tenir un contacte més directe amb la natura.