De visita al Pavelló Olímpic a veure hoquei

Els alumnes de Cicle Superior i Cicle Mitjà, així com els de P5, van gaudir el divendres passat d’una jornada esportiva visitant per la tarda el Pavelló Olímpic, on durant tot el cap de setmana s’han celebrat la Copa del Rei i de la Reina d’hoquei patins. Els nens i nenes de l’Escola Marià Fortuny van poder presenciar en directe el partit de quarts de final entre el Vila-sana i el Palau de Plegamans.

La visita, cortesia de Reus Esport i Lleure, ha permès bona part de l’alumnat descobrir un esport ben reusenc i amb gran tradició a la nostra ciutat, mentre que per als alumnes de Sisè els ha servit per veure de primera mà i amb algunes de les millors jugadores espanyoles com a protagonistes l’esport que han estat treballant a Educació Física durant les darreres setmanes.

La Copa del Rei l’ha acabat guanyant el Barça per 4-1 en superar en la final del Deportivo Liceo gallec, mentre que la de la Reina se l’ha endut el Telecable Gijón derrotant en el darrer partit el Cerdanyola (3-7).