Escoltem música de forma divertida!

Per a entendre la música i gaudir-la, és molt important aprendre a escoltar-la i a interpretar-la. Per això, a classe de música, treballem les audicions de maneres ben diverses: interpretant personatges, fent moviments, seguint coreografies, mirant un musicograma…
Així escoltem peces de totes les èpoques, aprenem… Llegeix més»

Racons de llengua i matemàtiques

Els infants de 4t tenen l’oportunitat de poder treballar i consolidar els seus aprenentatges a través del treball per racons. Creiem en aquesta metodologia perquè ens permet oferir-los espais on poder cooperar, compartir en petit grup i posar en pràctica de forma manipulativa i vivencial aspectes treballats a les àrees de llengua catalana, castellana i matemàtiques.

Concretament, aquest segon trimestre hem aprofundit en els aspectes següents:

• Escriptura creativa, separació per síl·labes, identificació de la síl·laba tònica i classificació de paraules agudes, planes i esdrúixoles a l’àrea de llengua.
  • Càlcul de divisions i multiplicacions, mesura, anàlisis i interpretació de gràfics de barres i lineals a l’àrea de matemàtiques.

Aquí us deixem unes imatges de les sessions realitzades fins el moment.

L’hort de l’escola.

Els infants de la classe Waldi seguim treballant i preparant l’hort de l’escola.

Hem aprés diferents estils de cultius i les seves característiques, així com els diferents passos que cal seguir per treballar i conrear l’hort.

De moment, hem llaurat, airejat i preparat la terra, i hem sembrat les primeres llavors esperant que creixin el més ràpidament possible!! Segur que amb tot el nostre esforç ho aconseguirem!

Llegeix més»

Celebrem l’Amistat!

Avui és el dia de Sant Valentí i des de l’escola, els infants de la classe de les Mascotes Olímpiques i Waldi ens vam voler anticipar. Per això, el passat dijous vam celebrar el dia de l’amistat, per demostrar com estimem i valorem els nostres companys i companyes.

És important recordar-nos i que ens recordin totes aquelles virtuts que tenim i com d’especials i únics som tots i totes. Per poder fer-ho, els nostres nens i nenes han deixat un missatge als cors dels seus companys i companyes on els hi recorden quines són les seves qualitats i per què són tan importants!!

Aquí us deixem unes imatges per vosaltres.