Racons a 1r!

Comencem un nou trimestre i amb ell, els pastissers i pastisseres de primer hem descobert els nous racons de matemàtiques i llengua!

Aquí us deixem unes imatges de la primera sessió!

Fruita a l’escola

Aquest segon trimestre a l’escola iniciem “el programa de consum  de fruita i hortalisses a les escoles de la unió europea” . Un programa financiat per la Unió europea.  De manera que gaudirem de peces de fruita per esmorzar al llarg d’aquest temps. Us anirem informant de la varietat de fruita que rebrem.

Nadal al Cicle Inicial

Famílies, aquí us deixem un recull d’imatges de les activitats realitzades pels vostres fills/es relacionades amb el nadal a l’escola, des del Tió fins l’esmorzar conjunt!!!

Concert de Nadal

Ahir a la tarda vam celebrar el concert de Nadal a l’escola.
Després de moltes setmanes d’esforç i de dedicació, els nens i les nenes del Margalló van cantar davant les famílies les nadales que van estar preparant durant part d’aquest trimestre. A més de cantar,… Llegeix més»

Geometria manipulativa

Els infants de 4t  a matemàtiques hem iniciat la Geometria. Hem estat experimentant i treballant el volum amb material manipulatiu. Estàvem molt concentrats. Aquí us deixem unes fotografies…

Els arqueòlegs experimentadors juguen amb els sentits