L’escola seleccionada per participar en el Pla ​d’Innovació Pedagògica Tecnologies Digitals per a l’Aprenentatge.

L’escola Margalló ha estat una de les 74 escoles de Catalunya seleccionades per participar en el programa ​d’innovació pedagògica “Tecnologies Digitals per a l’Aprenentatge”.

L’objecte del programa és afavorir l’assoliment de la competència digital de l’alumnat definida com una de les competències establertes pel Departament d’Ensenyament afavorint la motivació dels alumnes mitjançant l’ús de tecnologies digitals i mòbils, promoure les vocacions cientifico-tecnològiques i els aprenentatges amb el suport de les tecnologies digitals, així com donar a conèixer i incentivar les diferents vies d’integració de les tecnologies digitals a tots els centres educatius de Catalunya mitjançant unes propostes concretes de desenvolupament i implementació.

Llegeix més»

Jocs d’arreu del món!

Avui els mags i els ballarins de segon hem gaudit d’una jornada de jocs d’arreu del món amb companys i companyes d’altres escoles de Castelldefels! Que bé ens ho hem passat!

Talllers de Prehistòria

Dimecres 6 de març les classes de cinquè vàrem visitar el Museu de Sant Boi per dur a terme diferents activitats relacionades amb la Prehistòria.

En primer lloc, ens van fer una introducció teòrica per després passar a dur a terme dirents tallers per conèixer de primera mà el món prehistòric: vam veure com es feien les eines, vam fer pintura rupestre, vam disparar amb arc, vam fer un recipient amb fang i un collaret a la manera prehistòrica que va ser força difícil.

En acabar, vam fer una volteta, amb foto inclosa a l’església, pel casc antic de Sant Boi i vàrem dinar i jugar una estona al parc de la Torre del Sol.

Què vol dir multiplicar?

Els mags i els ballarins de segon estem aprenent que significa multiplicar i per entendre aquest concepte quina millor forma que poder-ho tocar amb les mans i veure-ho amb els ulls!

Aprenem matemàtiques de forma manipulativa, vivencial i ajudant-nos els uns als altres!

Aquí us deixem una mostra d’imatges de les nostres activitats!

Llegeix més»

Trepitjant Castelldefels

Com d’altres escoles de Castelldefels, amb el projecte de Trepitgem Castelldefels, les classes de cinquè estem preparant una ruta pel nostre municipi.

Portem temps treballant creant la ruta, cercant informació, escrivint i ara hem arribat a la recta final, amb visites als nostres punts per acabar de completar la nostra feina.

5èA ha elaborat una ruta per diferents places i 5èB una ruta dels carrers que tenen nom de doctor.
Quan ho tinguem tot enllestit el Centre de Recursos Pedagògics les editarà en format llibre.