Bon inici de curs 2021-2022

Comencem un nou curs 2021-2022 amb molta il·lusió, totes les ganes, projectes nous i emocionants … Ens retrobem el dia 13 de setembre.. Us hi esperem.

Break out: Recuperem les nostres notes!

El passat divendres els infants de la classe Waldi i les Mascotes Olímpiques de 4t vam resoldre un cas de robatori a la nostra escola!

Un lladre desconegut i misteriós ens va robar les nostres notes. Un inspector policial ens va enviar tota la documentació i informació que tenia sobre el cas. Tot semblava una missió impossible… però treballant en equip, sent més intel·ligents que ell i amb molta imaginació vam poder resoldre totes les proves que ens va deixar.

Finalment vam poder identificar-lo, recuperar les nostres notes i endur-nos un merescut premi!

Aquí teniu unes imatges de la nostra aventura!

TALLER OPTOMETRISTA 3 i 4

Els infants de 3r han acabat els 4 tallers d’optometria gràcies al programa #POEFA (Projecte amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat).
En aquestes últimes sessions han continuat treballant diferents activitats per entrenar la vista, i d’aquesta manera, poder llegir d’una manera més ràpida i… Llegeix més»

SCRATCH CHALLENGE ADVENTURE 2021

El passat dimarts dia 9, vam participar en el SCRATCH CHALLENCE ADVENTURE 2021. Ens van proposar un repte que consistia en fer que el nostre personatge, utilitzant uns sensors, fes un circuit i al arribar al final, aconseguís una clau que obria una de les dues capses que hi havia, si obries la correcta, guanyaves i si escollies la incorrecta, tornaves a començar.

Va ser increible i mai ho oblidarem!

Podeu veure al mapa tots els centres participants, així com tots els nostres treballs en aquesta pàgina.

Jornada Scratch Challenge Adventure 8 de juny de 2021

A.P.

Fundació Miró

El divendres 4 de juny vam anar tots els alumnes de Cicle Inicial a la Fundació Miró.

Després de treballar la vida d’aquest artista català a l’escola, amb aquesta sortida, hem pogut conèixer de més a prop les obres d’aquest artista.

Aquesta visita es va complementar amb un taller molt interessant.

Ens ha agradat molt entendre, una mica més, el llenguatge d’en Joan Miró.

Taller d’expressió POEFA

L’alumnat de 5è de l’Escola, a través del POEFA , hem realitzat un taller d’expressió amb l’ajut de “Paranoia Studi”

En aquestes sessions del taller hem treballat perquè l’alumnat tingui més estratègies a l’hora de realitzar intervencions en públic.

Com a producte final hem preparat unes escenes que han sortit prou bé amb el poc temps de treball que hem tingut.

Aquí us deixem una mostra de les dues sessions que hem realitzat i de les escenes resultants de la seva feina!!

Són uns artistes!!!

#POEFA #èxiteducatiu

“Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu”

Joan Miró

Bon dia families,

El dia 4 de juny, tot el cicle d’inicial anem d’excursió a la fundació Miró on veurem obres d’aquest artista català.

Ahir, a l’escola, vam començar a treballar algunes de les seves tècniques: la barreja de colors.

També estem coneixent la seva biografia, obres i peculiaritats amb les quals anirem creant un eix cronològic de la vida de Joan Miró.

Ens està semblant molt interessant!

Estratègies de lectura i escriptura!

Els infants de 4t vam iniciar la setmana passada la primera sessió d’estratègies de lectura i escriptura dins el marc del programa #POEFA (Projecte amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat).

Durant aquest últim mes de curs realitzarem tres sessions enfocades a oferir als nostres infants estratègies i recursos per millorar la seva lectura, comprensió, atenció i escriptura. Tot fent ús de la metodologia de treball per racons, atenent els infants en petits grups, per així poder oferir un suport més individualitzat i personal, ajustant-nos a les seves necessitats.

Llegeix més»