SCRATCH CHALLENGE ADVENTURE 2021

El passat dimarts dia 9, vam participar en el SCRATCH CHALLENCE ADVENTURE 2021. Ens van proposar un repte que consistia en fer que el nostre personatge, utilitzant uns sensors, fes un circuit i al arribar al final, aconseguís una clau que obria una de les dues capses que hi havia, si obries la correcta, guanyaves i si escollies la incorrecta, tornaves a començar.

Va ser increible i mai ho oblidarem!

Podeu veure al mapa tots els centres participants, així com tots els nostres treballs en aquesta pàgina.

Jornada Scratch Challenge Adventure 8 de juny de 2021

A.P.

Fundació Miró

El divendres 4 de juny vam anar tots els alumnes de Cicle Inicial a la Fundació Miró.

Després de treballar la vida d’aquest artista català a l’escola, amb aquesta sortida, hem pogut conèixer de més a prop les obres d’aquest artista.

Aquesta visita es va complementar amb un taller molt interessant.

Ens ha agradat molt entendre, una mica més, el llenguatge d’en Joan Miró.

Taller d’expressió POEFA

L’alumnat de 5è de l’Escola, a través del POEFA , hem realitzat un taller d’expressió amb l’ajut de “Paranoia Studi”

En aquestes sessions del taller hem treballat perquè l’alumnat tingui més estratègies a l’hora de realitzar intervencions en públic.

Com a producte final hem preparat unes escenes que han sortit prou bé amb el poc temps de treball que hem tingut.

Aquí us deixem una mostra de les dues sessions que hem realitzat i de les escenes resultants de la seva feina!!

Són uns artistes!!!

#POEFA #èxiteducatiu

“Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu”

Joan Miró

Bon dia families,

El dia 4 de juny, tot el cicle d’inicial anem d’excursió a la fundació Miró on veurem obres d’aquest artista català.

Ahir, a l’escola, vam començar a treballar algunes de les seves tècniques: la barreja de colors.

També estem coneixent la seva biografia, obres i peculiaritats amb les quals anirem creant un eix cronològic de la vida de Joan Miró.

Ens està semblant molt interessant!

Estratègies de lectura i escriptura!

Els infants de 4t vam iniciar la setmana passada la primera sessió d’estratègies de lectura i escriptura dins el marc del programa #POEFA (Projecte amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat).

Durant aquest últim mes de curs realitzarem tres sessions enfocades a oferir als nostres infants estratègies i recursos per millorar la seva lectura, comprensió, atenció i escriptura. Tot fent ús de la metodologia de treball per racons, atenent els infants en petits grups, per així poder oferir un suport més individualitzat i personal, ajustant-nos a les seves necessitats.

Llegeix més»

Última ronda de racons!

Bon dia,

Els alumnes de primer hem iniciat l’última ronda de racons del curs.

• Frases boges: Aquest racó tracta de llençar els diferents cubs i escriure la frase que surt. De vegades no concorda, però tractem d’identificar on hi ha l’error per modificar-lo.

• Construïm una frase: Mitjançant unes preguntes elaborem una frase amb sentit.

• Atenció: A partir d’aquestes làmines treballem per poder concentrar-nos, parar atenció, fixar-nos en els detalls!

• TAC: Continuem treballant lescriptura amb l’App ClassDojo.

Com podeu veure estem treballant molt l’estructura de la frase i la lectura per poder fer una bona construcció.

Us animem que practiqueu aquestes activitats a casa!!!

El pas del temps en nosaltres!

A la classe de segon continuem treballant el bloc temàtic del pas del temps.

Aquest fet, ha sigut una evidencia que hem pogut veure tant de l’escola amb fotos de l’Andreu, com del poble o inclús de com hem canviat des de que vam néixer fins ara.

Però ara, hem fet un exercici d’imaginació que té a veure amb el pas del temps i els canvis físics.

Ens hem dibuixat 50 anys més grans.

Ha estat molt divertit pensar com i què serem en un futur!