Benvolgudes famílies,

Aquest any ens espera un curs de reptes, emocions i aventures. Ens caldrà molta adaptabilitat per fer front a les situacions que vagin sorgint. Junts amb esforç, confiança i molta responsabilitat  ho aconseguirem!!!!! Tot anirà bé.

L’equip de l’escola Margalló us esperem amb molta il·lusió. INFORMACIÓ FAMÍLIES PLA OBERTURA DEL CURS 2020-21

Treballem les notes musicals a 2n

Hola Margallons i Margallones!

Les nenes i els nens de 2n hem recordat el conte de la bruixa que va crear el Món de la Música, hem practicat la Clau de Sol (que ens obre la porta per entrar al món de la música) i hem conegut a les notes DO, MI, SOL i LA.

Mireu que xules han quedat!

L’aparell digestiu

Els alumnes de quart estem estudiant l’aparell digestiu i la nostra alimentació des de l’àrea de medi.

Per fer-ho, fem ús de diferents fonts d’informació com llibres de consulta i pàgines web. Encara estem aprenent com hem de cercar correctament la informació, però ja comencem a ser capaços de veure que necessitem i que no!

Tot això ho fem de la forma següent:

• Treballant cooperativament.
  • Preparant exposicions orals per compartir amb els nostres companys/es tot el que aprenem!

Audició amb percussió corporal a 1r

Hola!

A la classe de música de 1r vam treballar una audició súper xula anomenada “El vals del gat” d’un compositor que es deia Leroy Anderson.

Per a fer-ho més divertit i entendre l’estructura de la peça, ho vam acompanyar amb una activitat de percussió corporal que us deixem a continuació: