8-M: Dia internacional de les dones

Al Margalló, totes comptem. Aquests dies l’escola s’ha omplert d’activitats i propostes per reivindicar la igualtat de gènere, fent èmfasi en les desigualtats encara existents en el món del teatre. Volem agrair a totes les dones que han lluitat en el passat i el present i commemorar el Dia Internacional de la Dona per reivindicar una societat justa i igualitària on totes puguem decidir lliurement i ser respectades. Durant aquest mes coneixerem dones al món del teatre.

Avui, 8 de març, publiquem una mostra d’algunes de les activitats que hem realitzat a cada comunitat.

En aquest vídeo, podeu veure l’acte celebrat enguany: alumnat i mestres han cantat la cançó “Palabras que abrazan” formant aquest gegant 8-M a les pistes del pati.

A continuació us deixem, també, les fotografies dels diferents grups-classe:

#almargallototescomptem és el hashtag que hem fet servir des de l’escola. Us animem a compartir a les xarxes socials la vostra fotografia relacionada amb el dia i així poder formar part de la nostra iniciativa per aquest 8-M.