Pòdcast: Dones al món del teatre

Benvingudes i benvinguts, margallons i margallones, i gent d’arreu al pòdcast “Les dones al món del teatre”, activitat que hem creat com a cloenda del treball del Dia de la Dona.

En cada episodi, dos infants de cada grup classe, ens guiaran a través de la vida i obra d’una dona destacada en aquest àmbit, revelant no només la seva trajectòria professional, sinó també els motius pels quals es va convertir en una figura icònica en el món escènic.

Amb aquests capítols volem agrair a totes les dones que han lluitat en el passat i el present i commemorar el Dia Internacional de la Dona per reivindicar una societat justa i igualitària on totes puguem decidir lliurement i ser respectades.

💜 A partir del dilluns, publicarem dos episodis cada dia. Podreu accedir mitjançant l’enllaç que penjarem als stories del nostre instagram (@sommargallo).

Feu clic a la imatge per escoltar els episodis.

🎧 Gràcies per escoltar-nos i no us perdeu els episodis!