Tallers infantils

1

Hola famílies el proper dia 14 i 15 us convidem a participar en un Taller de treballs manuals nadalencs. Podreu elaborar postals, penjolls, guarniments…amb els vostres fills/es.

El 14 de desembre de 16’30h a 17’30h al menjador escolar pel grup de Cicle infantil i inicial.
El 15 de desembre de 16’30h i 17’30h al menjador escolar pel grup de Cicle mitjà i superior.

Si esteu interessats/des podeu inscriure al nen/a i el familiar que li acompanyarà a l’AMPA abans del dia 11 de desembre.

Ja que és imprescindible que un familiar/tutor/cangur… acompanyi a cada nen/a en tots els grups.