Les TIC

El dimecres passat vam anar a visitar l’institut Forat del Vent. Allà els alumnes de tercer de la ESO ens han ensenyat diferents experiències que fan a nivell tecnològic i informàtic: com dissenyar en tres dimensions, aplicacions pels mòbils i classes de tecnologia molt dinàmiques i divertides.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut