Joc simbòlic

Els nens i nenes de P5 , aquest primer trimestre hem anat a l’aula de joc simbòlic i ens ho passem molt bé!
La caseta, el metge, el mercat, el mecànic i el racó de les disfresses. En tot els racons aprenem moltes coses, però sobretot, ens divertim molt!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut