I Mostra educativa Cerdanyola 2019

Ahir dimarts 30 d’abril va tenir lloc a l’escola Fontetes la I MOSTRA EDUCATIVA DE CERDANYOLA 2019.

Van participar 18 centres de Cerdanyola amb 18 propostes diferents. Dues mestres de la  nostra escola van presentar un projecte que des de fa ja anys portem a terme i que considerem molt enriquidor per als nostres alumnes: “Connectem!” Apadrinament matemàtic.
L’ objectiu d’aquesta Mostra és poder intercanviar i donar a conèixer diferents experiències que es realitzen als centres educatius de la nostra localitat.