Gimcana

Avui per celebrar l’entrada a l’estiu i l’acabament del curs, els alumnes de sisè de l’escola ens han preparat una gimcana d’aigua per tot el pati.

Havíem de passar per diferents proves, fent els que ens explicaven els encarregats de cada estació.  Les proves eren “en Pep diu”, “cullera mullada”, “les cadires d’aigua”, “compte amb el globus”, “agafa les esponges” i “resposta o aigua”,  i les havies d’anar superant sinó et mullaven de cap a peus!!!

Abans de recollir i anar cap a la classe per a canviar-nos la roba mullada, ens han repartit uns gelats per a refrescar-nos.

Ha estat un matí diferent i molt divertit.