Fem programació i robòtica

Aquesta setmana els nens i nenes d’educació infantil, cicle inicial i cicle mig ens hem  iniciat en la robòtica. Els beebots repartits en grups petits d’alumnes ens vam  permetre realitzar diverse activitats, per una banda d’orientació i lateralitat per els més petits, i per una altra, de repte i de superar obstacles i recorreguts complexes per els més grans.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut