Estem d’estrena!!!

Ens agrada molt i molt poder-vos explicar que en aquestes últimes setmanes hem estrenat tres espais nous a l’escola.  Per una banda aprofitant les aules que ens van quedant buides a l’edifici de primària hem fet una aula polivalent.  Aquesta aula ha estat concebuda per tal d’oferir als alumnes i a les mestres un espai flexible, en el qual es generin les màximes oportunitats de participació i aprenentatge per a tots els nostres alumnes, on el mobiliari pugui ser una eina per tornar a configurar l’espai amb diferents propòsits. Està pensada per ser un espai d’estudi i treball individual però també com a espai d’aprenentatge compartit i treball col·laboratiu.

Per altra banda ens han instal·lat al pati de primària un nova estructura de joc pels nens i nenes amb un terra de cautxú que té la funció d’esmorteir i absorbir els impactes i que és antilliscant.

Finalment al pati d’educació infantil ens han instal·lat una nova caseta de fusta que els nostres infants ja estan gaudint amb gust.