El conte del Bosc de Colors

Aquest curs els alumnes de la classe “El Bosc de Colors” ens hem convertit una altra vegada en escriptors i il·lustradors. Tots junts hem creat un conte i hem elaborat les imatges. Vols conèixer – lo? Només cal que seguis còmodament i gaudeixis escoltant com el narrem. “La vida al Bosc de Colors” et dóna la benvinguda.

1. Olga Buitrago

M’encanta! Un projecte molt maco. Felicitats a tots els integrants del bosc de colors per la màgia d’aquest conte que ens porta a la lluna

1. MªÀngels Santos Chamizo

Moltes gràcies Olga pel teu comentari tant afectuós i per mirar-nos amb tant bons ulls. No hi ha res millor com la màgia dels contes escrits i explicats pels nens.