De tornada

Aquests dies arriben a la seva fi!!! avui les aventures han continuat… hem viscut experiències fantàstiques superant moltes dificultats… Quin bon record que ens emportem!!! marxem emocionats, feliços, contents, cansats i amb molt bon gust!!! de segur que recordarem aquestes colònies per sempre!!! pares ja arribem en una estoneta, us ho explicarem en persona!!!

3 comentaris a “De tornada”

  1. Gràcies per penjar els videos i donar-nos la oportunitat de veure tot el que han fet! la Martina fa dues hores que explica coses … unes colonies fantàstiques!!!

    1. La veritat és que han estat unes colònies fantàstiques. Bon temps, paisatge preciós, activitats divertides i ens ho hem passat pipa. Què més podem demanar! Gràcies.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut