Concurs de microrelats

Un any més els alumnes de l’escola han participat en el III concurs de microrelats “barri Canaletes”.

Per tercer any consecutiu la Associació de veïns del barri de Canaletes ha organitzat  un concurs de microrelats adreçats a tota la població infantil.

El diumenge al matí el Sr. Carles Escolà, alcalde de Cerdanyola, va lliurar els premis als artistes guanyadors al parc de la Riera.

Els infants premiats han estat:

Pseudónimo Título Premio Nombre autor
KACTOR LA PRINCESA I EL CABALLER 1er. Premio 0-10 años (dibujo) Aritz García Beimudo
HIVERN LA PISSARRA 1er. Premio 0-10 años (texto) Andrea Castaño Martos
DANI EL BARCO 2do. Premio 0-10 años (texto) David Carpio Berenguer
LUCIA GRANGER UNA PRINCESA MOLT CAVALLERA 2 do. Premio 11-13 años Lucia Quíles Pérez
PENNIWYSE 13 LA NENA I L’ARBRE 3 er. Premio 11-13 años Xavi Coscollà Calvo