Segon dia de colònies

Ahir a la nit va venir a visitar-nos l’avi Miquel i vam riure una bona estona. Avui hem celebrat l’aniversari de l’Arnau i després hem anat a la platja a fer de pirates i hem trobat un tresor. Hem dinat com a campions i després hem navegat una bona estona i el Capità ens ha deixat conduir el seu vaixell. Quantes emocions!!!

2 comentaris a “Segon dia de colònies”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut