VISITA A LA DEIXALLERIA

El passat dijous, 4 de març, els alumnes de 3r vam fer una visita a la Deixalleria. Va ser força interessant veure on van a parar molts dels residus que no podem llençar als contenidors ordinaris de les escombraries. Alguns nens/es portàvem piles, càpsules de cafè i fins i tot un ventilador que ja no funcionava.

Després vam anar al Parc Tecnològic de la nostra ciutat i allà vam poder jugar i córrer a gust.

Estem desitjant tornar a sortir  d´excursió !!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut