The color and the light

The students of 6 grade during the course they are learning about the color and the light. Before to concluding the topic, the students of 6A have explained the process of the light to the other class. Finally, all the students have done different experiments.

Els alumnes de 6è al llarg del curs han estat treballant els colors i la llum. Des de l’àrea d’Arts and Craft han treballat els colors primaris, els colors secundaris i la degradació del color. Tenint present pintors com Van Gogh. I des de l’àrea de medi han treballat la llum. Per concloure el tema del color i la llum ho hem fet d’una manera molt especial. Els alumnes de 6A han explicat als seus companys de 6B les paraules clau per poder entendre el procés de la llum (la reflexió, la refracció i la descomposició de la llum) i han acabat fent experimentació envers l’explicació.

A continuació us deixem un exemple del treball realitzat.