Sortida al Bosc Vertical

Ahir els alumnes de 5è vam anar al Bosc Vertical. Va ser una gran experiència el poder pujar i desplaçant-se per sobre els arbres així com, compartir moments de conversa i joc amb el grup classe.

Ens ho vam passar d’allò més bé, segur que repetim!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut