Remullada CM

Com que fa tanta calor i necessitàvem refrescar-nos bé, l´escola ha gaudit de dos dies de remullada de la bona. Al Cicle Mitja ens va tocar el divendres, 18 de juny. Va ser fantàstic poder jugar amb les pistoles d´aigua i amb tots els artefactes que portàvem de casa. Un bon aspersor s´ha encarregat de mullar-nos contínuament i més tard hem gaudit d´un merescut gelat. Ha estat fantàstic!!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut