PINTEM AMB XOCOLATA

El dia de Sant Jordi, vam conèixer el conte de “La caseta de xocolata” i se’ns va fer la boca aigua!! Avui ens hem trobat amb una sorpresa: pintar amb xocolata!!! No ens hem pogut resistir i també ens hem llepat els dits i les mans.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut