JOCS FLORALS

Els alumnes de Cicle Superior hem participat als Jocs Florals celebrats a la nostra escola. Durant uns dies hem estat treballant el text narratiu i la poesia en català i en anglès, el text narratiu.

Per fi ha arribat el moment de celebrar la diada de Sant Jordi i conèixer els premiats de l’edició d’enguany. Ha estat molt emocionant!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut