Ja tenim cartell!

Ja tenim cartell per la porta de l´aula de 3r! Hem creat el nostre propi arbre. El tronc és la ma de la nostra professora, l´Alicia. Les fulles són les nostres mans, plenes d´adjectius que ens identifiquen. Ens ha quedat un arbre ben alegre i bonic, com nosaltres!!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut