EXPERIMENTS AMB L’AIGUA

Durant les darreres setmanes els i les alumnes de 2n hem aprofundit en el nostre coneixement sobre l’aigua. Així hem descobert les seves característiques i propietats, el seu cicle al planeta, com arriba a les nostres cases i, el més important, que tots els éssers vius la necessitem per viure i és un bé que hem de cuidar.

Totes aquestes descobertes les hem realitzat a través de diversos experiments. Així que, com a bons científics, HEM ANAT AL LABORATORI DE L’ESCOLA!! Cosa que ens ha fet especial il·lusió!!