Els Planetes van al teatre!

Hola a tots!

El divendres passat la classe dels Planetes ens vam acomiadar de la setmana amb un teatre! Es diu Piu-piu, i ens ho vam passar d’allò més bé. Vam cantar, i ens van agradar molt les titelles, el caragol i la granota, i el gall era molt divertit!

Aquí us deixem algunes fotos d’aquests moments.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut