DECORACIÓ DEL VESTÍBUL DE CICLE MITJÀ

Inspirant-nos en les vidrieres del museu del MAC i que ja ensumem la primavera, hem decorat les finestres del nostre vestíbul. El resultat final el podeu veure a les fotos, SENZILLAMENT ESPECTACULAR!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut