Concert de Nadal 3er

La classe de 3er estem d’acord que la tecnologia és molt útil i té moltes avantatges, però sempre amb moderació i recordant que el més important no és el “postureo” sinó, totes les persones que ens estimen i estan a prop nostre incondicionalment. Per tant quina millor cançó que Postureo, de Beatriz Luengo.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut