CARNESTOLTES A LA CLASSE DELS COETS Feu un comentari / Per Susana Villanúa / 1 de març de 2021 / General Portada ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE COETS HAN GAUDIT MOLT DEL CARNAVAL. HAN BALLAT I HAN MENJAT. LA XOCOLATA ESTAVA BONÍSSIMA. ENS HO EM PASSAT SUPER BÉ!!