Anem a la granja

Els nens i les nenes de la classe de les Llunes hem fet la nostra primera excursió!! Ha estat molt emocionant! Hem anat en autobús, hem visitat una granja, hem conegut i tocat els animals que viuen allí i, fins i tot, els hem donat de menjar!! Ens ho hem passat molt bé!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut