Cantada de primavera

Coincidint amb l’inici de la primavera, i per commemorar el 150 aniversari del el pintor austríac Gustav Klimt, hem celebrat a l ‘Ateneu de la localitat  la cantada dedicada a l’ART i la PAU.

Durant tot el dia uns artistes entusiastes van anant desfilant per l’escenari  interpretant amb alegria i molta il·lusió cançons i danses totes elles relacionades amb la pau, l’art i l’amistat. Un públic totalment entregat va poder gaudir d’unes actuacions úniques i espectaculars.

FELICITATS ALS  ARTISTES!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut