Fem cagar el tió Feu un comentari / Per Loli Álvarez / 22 de desembre de 2015 / Portada / festes Els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial han cuidat molt bé el tió i avui ha cagat un munt de regals per a tothom i també per la classe!!! Visca!!!