Festa final de curs

Com cada any, per celebrar el final de curs i acomiadar els alumnes de sisè,  a l’escola organitzem una gran festa. Tots els nens i nens participen amb danses i cançons, tots junts vam cantar ” Time to say goodbye” i els alumnes de sisè van passar la torxa als alumnes de cinquè.

Van ser uns  moments màgics i plens d’emocions. Els hi desitgem molta sort!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut