EDUCACIÓ VIÀRIA

Els alumnes de 5è hem anat a Can Xarau a fer un circuit amb bicicletes. Tot el que vam aprendre sobre educació viària a l’escola, avui ho hem fet sobre rodes. Ha estat molt divertit !!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut