EDUCACIÓ VIÀRIA Feu un comentari / Per Loli Álvarez / 12 d'abril de 2017 / Comunitat Grans Portada / Sortides Els alumnes de 5è hem anat a Can Xarau a fer un circuit amb bicicletes. Tot el que vam aprendre sobre educació viària a l’escola, avui ho hem fet sobre rodes. Ha estat molt divertit !!!